Skip to the main content.
Ja! Ik wil een demo

Wil je op de hoogte blijven over alles wat er speelt? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief:

Aan de slag met software voor behoud?

 

ProductenFinaal

 

Demo aanvragen

 

Meepraten over software voor de perfecte employee experience?

Binden en boeien

Ga naar de Sibi Community

1 min lezen

Aafje gebruikt software van Sibi en ontvangt keurmerk!

Aafje gebruikt software van Sibi en ontvangt keurmerk!

Aafje Hulpthuis gelooft dat het essentieel is om aandacht te geven aan hun medewerkers. Het is zelfs een kernwaarde! En daarom gebruiken ze de innovatieve software van Sibi, om hun medewerkers op de eerste plek te zetten. Wat zijn wij daar trots op! Vanwege de succesvolle livegang ontving Aafje het keurmerk ‘Wij geven aandacht aan onze mensen!’.

Werken met Sibi 

Als een zorgorganisatie software van Sibi gebruikt, zegt dat nogal wat. Je erkent het belang van aandacht geven aan je medewerkers en zet daar ook software voor in. Werken met Sibi is modern en innovatief. Aafje Hulpthuis neemt hiermee de professional serieus en loopt daarmee voorop. Volgens directeur Mark van Son is de keuze voor Sibi logisch: “Sibi loopt voorop en steekt helemaal in op aandacht inrichten voor medewerkers. Laat dan nou net onze kernwaarde zijn!”

De volgende stap in behoud

Aafje gaat Sibi inzetten voor de hele employee journey en is begonnen met de implementatie van het sociaal intranet. De volgende stap is de inrichting van Bind, onze software voor engagement. Daarmee wordt de volgende stap gezet in het inzetten van software voor binden, boeien en behouden van medewerkers. Volgens Ashlynn van den Elshout en Amy Kooij (communicatie) passen de Sibi producten perfect bij Aafje: “We zijn enorm goed geholpen en de software zorgt al voor veel verbinding tussen collega's onderling en tussen collega's en Aafje. 

sibi-badgeHet keurmerk

Als een zorgorganisatie software van Sibi gebruikt, zegt dat nogal wat. Ze zien software als instrument om verzuim en ongewenste uitstroom tegen te gaan. Zij geloven dan ook dat het belangrijk is om aandacht te geven aan hun medewerkers, zorgprofessionals. Daarom willen we bij Sibi organisaties ‘oormerken’. Zorgorganisaties met het keurmerk kijken op een bepaalde manier naar medewerkers, geven ze aandacht, waarderen ze. Zetten ze voorop!

Wil jij ook werken aan behoud door aandacht te geven aan zorgprofessionals met behulp van software? Vraag dan hier een demo aan.

Sibi Keurmerk Aafje

 

Stappenplan: hoe voer je een doorlopende MTO uit?

4 min lezen

Stappenplan: hoe voer je een doorlopende MTO uit?

In ons vorige blog legden we uit waarom een modern en doorlopend medewerkers-tevredenheidsonderzoek beter past bij zorgorganisaties. Het is korter,...

Meer lezen
Onboarding in de zorg gaat om verbinding en betrokkenheid

3 min lezen

Onboarding in de zorg gaat om verbinding en betrokkenheid

Onboarding is een belangrijke fase binnen de employee journey. In de zorg nog belangrijker. Veel zorgprofessionals vertrekken namelijk in hun eerste...

Meer lezen
AFAS onboarding versus Sibi onboarding

6 min lezen

AFAS onboarding versus Sibi onboarding

“Kunnen we AFAS niet gewoon inzetten tijdens de onboarding?” Deze vraag stellen klanten vaak aan ons als we praten over deze belangrijke fase....

Meer lezen