5 min read
Preboarding voor het behoud van medewerkers
Wanneer een nieuwe medewerker bij jouw zorgorganisatie komt werken is het feest. Toch? Tegelijk wil je dat de nieuwe collega positief begint aan...
Wil je op de hoogte blijven over alles wat er speelt? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief:
Aafje Hulpthuis gelooft dat het essentieel is om aandacht te geven aan hun medewerkers. Het is zelfs een kernwaarde! En daarom gebruiken ze de innovatieve software van Sibi, om hun medewerkers op de eerste plek te zetten. Wat zijn wij daar trots op! Vanwege de succesvolle livegang ontving Aafje het keurmerk ‘Wij geven aandacht aan onze mensen!’.
Als een zorgorganisatie software van Sibi gebruikt, zegt dat nogal wat. Je erkent het belang van aandacht geven aan je medewerkers en zet daar ook software voor in. Werken met Sibi is modern en innovatief. Aafje Hulpthuis neemt hiermee de professional serieus en loopt daarmee voorop. Volgens directeur Mark van Son is de keuze voor Sibi logisch: “Sibi loopt voorop en steekt helemaal in op aandacht inrichten voor medewerkers. Laat dan nou net onze kernwaarde zijn!”
Aafje gaat Sibi inzetten voor de hele employee journey en is begonnen met de implementatie van het sociaal intranet. De volgende stap is de inrichting van Bind, onze software voor engagement. Daarmee wordt de volgende stap gezet in het inzetten van software voor binden, boeien en behouden van medewerkers. Volgens Ashlynn van den Elshout en Amy Kooij (communicatie) passen de Sibi producten perfect bij Aafje: “We zijn enorm goed geholpen en de software zorgt al voor veel verbinding tussen collega's onderling en tussen collega's en Aafje.
Als een zorgorganisatie software van Sibi gebruikt, zegt dat nogal wat. Ze zien software als instrument om verzuim en ongewenste uitstroom tegen te gaan. Zij geloven dan ook dat het belangrijk is om aandacht te geven aan hun medewerkers, zorgprofessionals. Daarom willen we bij Sibi organisaties ‘oormerken’. Zorgorganisaties met het keurmerk kijken op een bepaalde manier naar medewerkers, geven ze aandacht, waarderen ze. Zetten ze voorop!
Wil jij ook werken aan behoud door aandacht te geven aan zorgprofessionals met behulp van software? Vraag dan hier een demo aan.
5 min read
Wanneer een nieuwe medewerker bij jouw zorgorganisatie komt werken is het feest. Toch? Tegelijk wil je dat de nieuwe collega positief begint aan...
3 min read
Doe het eens anders: geef medewerkers aandacht en voorkom ongewenste uitstroom in de zorg. Ongewenste uitstroom kost jullie zorgorganisatie...
Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden cliënten, die minder zorg vragen! Maar hoe weet je hoe tevreden je medewerkers zijn? Dit kan met de eNPS®...