Hét Sociaal intranet voor de zorg!
Verbonden en betrokken medewerkers verzuimen minder en vertrekken niet. Het intranet is een belangrijk kanaal in het verkrijgen van de juiste binding en betrokkenheid van en tussen zorgprofessionals. Met het inzetten van het Sociaal intranet ben je zeker van een centrale plek voor jouw zorgorganisatie!
Optimale samenwerking
Het sociaal intranet is dé plek voor het ontmoeten van collega’s, delen van kennis, krachtig en eenvoudig zoeken van informatie en het moeiteloos door kunnen schakelen naar essentiële applicaties.
Je krijgt alle modules tot je beschikking om fijn te kunnen samenwerken.
Verbetering interne communicatie
Het inzetten van een sociaal intranet zorgt voor meer duidelijkheid, structuur, consistentie. En moedigt aan om samen te werken, bij te dragen. Groei en verbetering van de interne communicatie. Een prachtig startpunt voor de implementatie van het sociaal intranet. Eindpunt is een hoge betrokkenheid bij de interne organisatie, medewerkers zijn goed op de hoogte van ontwikkelingen binnen de organisatie en hun vakgebied.
Start van je samenwerkdag
Steeds vaker wordt het sociaal intranet ingezet als startpunt van de werkdag. Je start je computer op en navigeert via het sociaal intranet naar alle applicaties die belangrijk zijn voor je werk. Uiteraard vereist dit een goede inrichting, technische koppelingen en doortastende technici. Allemaal aan boord bij Sibi.
Alle modules beschikbaar
Wij vinden het belangrijk dat jij alles tot je beschikking hebt om een succesvol sociaal intranet neer te zetten. Dat kan betekenen dat je wil starten met een beperkt aantal modules, waarna je later meer modules toevoegt op basis van je ervaringen en wensen van de gebruikers. Daarom heb je bij Sibi alle modules tot je beschikking. En uiteraard helpen we je tijdens de implementatie bij het kiezen tussen alle modules voor de succesvolle start voor jouw situatie.
Ervaring binnen de zorg
Al meer dan 10 jaar zijn wij actief binnen de zorg. Al vele intranetten hebben wij succesvol geïmplementeerd. Wij combineren hierbij onze kennis van het bouwen van software met onze kennis en ervaring binnen de zorg. De zorg heeft innovatie nodig, vernieuwing, aandacht. Daarom richten wij ons volledig op de zorg. Om, net als jij, ook het verschil te maken voor de zorg. Jij binnen de organisatie, wij als zorgontwikkelaar van platformen die een waardevolle bijdrage leveren. Altijd op zoek naar samen.
Integraties
We werken al meer dan 10 jaar voor zorgorganisaties. Daarom weten we hoe belangrijk het is om andere belangrijke systemen binnen onze software te integreren. HR software, Microsoft, Google, Single Sign on, maar ook diepere integraties. Allemaal mogelijk. Over waardevolle integraties gesproken.
Inloggen zonder Google of Microsoft licenties
Soms wil je voor medewerkers geen dure accounts aanmaken binnen Google of Microsoft. Wist je dat je ook zonder deze accounts gebruik kunt maken van Sibi en ook andere applicaties als bijvoorbeeld ONS? Via Sibi Identiteit kun je middels twee- of multifactor authenticatie via de telefoon toegang krijgen tot al je belangrijke software producten. Handig en goedkoop!
Een eigen Document Management Systeem (DMS)
Je wil op een centrale plaats, het Sociaal intranet, ook alle relevante (beleids)documenten beschikbaar stellen voor zorgprofessionals! Daarom is het Document Management Systeem een onderdeel van ons Sociaal intranet.
Wij zorgen voor een onvergetelijke employee experience voor meer dan 30.000 zorgmedewerkers bij onder andere
Ons sociaal intranet is dé ontmoetingsplek
Ons sociaal intranet is het basisplatform voor alle medewerkers. Vanuit intranet zijn vrijwel alle applicaties bereikbaar die medewerkers nodig hebben voor het uitvoeren van zijn of haar werk. Logisch dus ook dat Sibi wordt ingezet, zo kunnen we tijdens de hele employee journey laagdrempelig in contact komen én in contact blijven. Van preboarding tot offboarding, met Sibi zijn we altijd dichtbij.
Sociaal Intranet uitbreiden
Het Sibi Sociaal Intranet is een basis waarmee nog veel meer mogelijk is. Denk aan het aanmaken van meldingen of het uitvoeren van een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO). En ook een hoogwaardig Document Management Systeem (DMS), dé oplossing voor zorgorganisaties om alle kennis en beleid up-to-date en toegankelijk te houden voor de medewerkers voor wie het bestemd is.
Wil je met eigen ogen zien hoe onze software jou kan helpen?
We geven je graag een vrijblijvende demo van 30 minuten waarin we al je vragen beantwoorden.