Cases
Lees hier de successen van enkele van onze klanten.
Aafje
Bind voor kernwaarde aandacht bij aafje
Aafje Hulpthuis, dé thuishulporganisatie van Rotterdam met ruim 2.400 medewerkers, zal met de inzet van Sibi innoveren op het gebied van aandacht geven aan medewerkers. Dit zullen ze gaan doen door het inzetten van het Sociaal intranet en het innovatieve product Bind van Sibi.
St. Franciscus
Met welkom een warm welkom heten
Zorgcentrum St. Franciscus maakte de afgelopen jaren een snelle digitale ontwikkeling door. Dat startte met de HR-processen, gevolgd door een Sociaal intranet van Sibi en nu Sibi Welkom, voor de preboarding van medewerkers.
Zorggroep Solis
Meer betrokkenheid van medewerkers
"We wilden meer betrokkenheid van onze medewerkers bij de organisatie. Ook wilden we samenwerking bevorderen, kennis op een betere manier delen, innovatie stimuleren en snel inspelen op nieuwe ontwikkelingen. Hoewel we pas enkele maanden live zijn durf ik te stellen dat we hierin glansrijk geslaagd zijn."
Pleyade
Digipleyn intranet
"Sibi heeft een nieuw intranet gerealiseerd dat precies aansluit bij onze wensen als zorgorganisatie. Denk aan een goede zoekfunctie, of eigenlijk 'vind-functie', een duidelijke en gebruiksvriendelijke indeling en het feit dat medewerkers eenvoudig berichten kunnen plaatsen. Wat zo mooi is: het sluit aan bij onze huisstijl, het was een jas die naadloos paste. Het is fris en helder, het is herkenbaar als ons eigen intranet, en het past gewoon heel goed aan bij onze organisatie."
De Wever
Sociaal intranet tijdens de corona crisis
We delen een aantal tips vanuit onze klant De Wever uit Tilburg. Tijdens de corona crisis loopt de situatie in Brabant voor op andere regio’s. Wij mogen hun ervaring met het gebruik van het sociaal intranet delen.
Wij zorgen voor een onvergetelijke employee experience voor meer dan 30.000 zorgmedewerkers bij onder andere
Wil je met eigen ogen zien hoe onze software jou kan helpen?
We geven je graag een vrijblijvende demo van 30 minuten waarin we al je vragen beantwoorden.