Sociaal intranet (en meer) voor ICT’ers in de zorgsector
Al je software-applicaties onder één dak
- Wil je nieuwe software naadloos integreren met andere kantoor- en cliëntapplicaties?
- Vind je het belangrijk dat de software intuïtief werkt voor de zorgprofessionals zodat het de efficiency verhoogt?
- Wil je het liefst innovatieve en toekomstgerichte software mét een app?
Kies dan voor één platform om ál je applicaties te benaderen. Aan Sibi’s sociaal intranet koppel je eenvoudig al jullie bestaande systemen. Jouw voordeel? Je hebt veilige software waarin je alles maar één keer op één plek hoeft in te voeren en je gebruikt de kracht van grote applicaties. Wat een opluchting voor jou als ICT’er!
Gratis demo van 30 minuten
ICT in een zorgorganisatie = bizar druk
Is alle data veilig? Zijn de applicaties duidelijk genoeg voor de zorgprofessionals zonder technische kennis? En houd ik mijn ICT-taken beheersbaar in de beperkte tijd die ik heb?
Als ICT’er in de zorgsector komt er veel op je bord terecht. Daarom hebben we software voor zorgorganisaties ontwikkeld die eenvoudig te beheren en onderhouden is. En natuurlijk staat het gebruiksgemak voor jou en de zorgprofessionals bovenaan onze prioriteitenlijst.
Sociaal intranet mét app: een game changer voor ICT’ers
Veilig, gebruiksvriendelijk, simpel te koppelen met eigen systemen en we omarmen Microsoft- en Google functionaliteiten.
Veiligheid staat voorop:
- ISO en NEN gecertificeerd.
- Uptime 99,9%.
- De data staat op veilige Nederlandse servers.
- Veilig inloggen met SSO en Multifactor Authenticatie.
Koppelen met eigen systemen? Zo gedaan!!
- Integreer op het sociaal intranet ook Microsoft en Google functionaliteiten zoals mail, agenda en documenten.
- Verbind het sociaal intranet met jullie eigen kantoorapplicaties en het Elektronisch Cliëntendossier (ECD).
Voordelen voor ICT-medewerkers
Met Sibi’s platform heb je alles wat je nodig hebt om te blijven innoveren en de belangrijkste uitdagingen in jouw zorgorganisaties aan te pakken.
- De app is beschikbaar in de appstores.
- Je hebt grip op de informatiestromen: je bepaalt zelf wie welke (externe) info ziet op het intranet.
- Ontsluit data aan de fases preboarding en offboarding en automatiseer terugkerende taken voor HR en communicatie.
- Inloggen kan ook zónder Microsoft of Google account.
- Extra producten zijn beschikbaar zoals een DMS, Vilans koppeling of Vrijwilligerstoegang.
De zorgprofessional staat centraal
Mooie software en een app is leuk, maar het moet vooral gebruiksvriendelijk zijn. Om te garanderen dat medewerkers zónder technische kennis ook snappen hoe het werkt, houden wij regelmatig gebruikerssessies met zorgprofessionals.
Extreem helder in het gebruik
- Het elektronisch cliëntendossier is beschikbaar via het intranet (dagplanning, dossiers, uren schrijven).
- Alle informatie is op één plek verzameld en hoeft maar één keer worden ingevoerd.
- WCAG proof intranet: iedereen kan meedoen.
- Handig voor zorgprofessionals doordat alle informatie gebundeld wordt op het niveau van locatie, team en functiegroep.
Als softwarebedrijf weet Sibi maar al te goed wat er speelt aan de technische kant. Is data wel veilig? Draagt het bij aan de efficiency? Kan ik ingrijpen als dat moet? Bij Sibi hebben we software ontwikkeld wat hier allemaal rekening mee houdt, en tegelijkertijd volledig in de stijl van jouw organisatie kan.
Wij zorgen voor een onvergetelijke employee experience voor meer dan 30.000 zorgmedewerkers bij onder andere
Sibi’s software is ontwikkeld voor de zorgsector
Onze gebruiksvriendelijke tool met app is ontstaan vanuit 15 jaar ervaring met het implementeren van een sociaal intranet bij zorgorganisaties. Hierdoor begrijpen we wat op het wensenlijstje van een ICT’er staat: veilige software die simpel te beheren, onderhouden en koppelen is. Het moet toekomstgericht zijn en ook HR, communicatie én zorgprofessionals helpen om efficiënter te werken. Want hoe je het went of keert: software is bedoeld om ieders werk makkelijker te maken.
Wil jij ontdekken hoe onze software je dichterbij de ideale werksituatie brengt?
Gratis demo van 30 minuten
Sibi’s software voor de zorg
Kies de functionaliteiten die voor jouw zorgorganisatie van toegevoegde waarde zijn. Ga je voor alles? Dan maak je een toekomstgerichte keuze die jouw workload als ICT’er behapbaar houdt.
Offboarding
Blijf verbonden met ambassadeurs
Veelgestelde vragen door ICT’ers en selectiepartners
Staat jouw vraag er niet bij? Stuur gerust een bericht of bel (038 230 37 50). Dan krijg je snel antwoord.
-
Zijn jullie systemen maatwerk of standaard?
Bijna alle zorgorganisaties lopen tegen dezelfde problemen aan. Hiervoor hebben wij standaardoplossingen ontwikkeld: Onboarding, Sociaal Intranet, Offboarding en Bind. Deze applicaties richten we in op maat voor jouw organisatie, zodat er eigenheid ontstaat.
Heb je een specifieke wens voor maatwerk en zou dit ook geschikt zijn voor andere zorgorganisaties? Dan besluiten we samen om deze deze functionaliteit voor al onze klanten ter beschikking te stellen. Delen is het nieuwe hebben.
-
Hoe gaat het traject in zijn werk als ik voor jullie software kies?
In overleg met jou als ICT’er (en natuurlijk HR, communicatie en eventuele selectiepartner) bepalen we samen de ideale werksituatie voor je zorgorganisatie. Hierbij houden we rekening met jullie workload, bestaande systemen, content, koppelingen, etc. Daarna maken we een plan om stap voor stap de ICT-, HR- en communicatieprocessen te stroomlijnen en automatiseren met behulp van onze software. We kijken onder andere naar de preboarding, onboarding, offboarding, persoonlijke aandacht en werken & ontwikkeling van medewerkers. Elk onderdeel biedt kansen voor jou als ICT’er om je werkdruk te verlagen en HR, communicatie en de zorgprofessionals nóg beter te ondersteunen bij hun werk.
-
Hoe garanderen jullie de veiligheid van de data?
Het gaat om gevoelige data, dus daar zijn we meer dan scherp op. Uiteraard voldoet de software aan de strikte ISO270001 en NEN7510 kwaliteitseisen. Qua inloggen maken we gebruik van Single Sign On (SSO) met optioneel ook Multifactor Autorisatie. Alle data wordt opgeslagen op veilige servers in Nederland en de uptime is 99,9%.
-
Hoe houd ik als ICT’er grip op de beheersbaarheid van de software?
Jij bepaalt als ICT’er wie welke informatie mag zien op het centraal intranet. Hierdoor ziet elke medewerker in de organisatie alleen de informatie die relevant is voor hen. En geef je externe partijen toegang tot het intranet? Dan kun je per onderdeel aan- en uitzetten wie toegang heeft tot functionaliteiten en informatie.
-
Kan ik gegevens uit externe applicaties tonen op het intranet?
Absoluut! Je kunt koppelingen maken met jullie huidige kantoorsystemen en cliëntsystemen. Ook kun je op het sociaal intranet externe applicaties laten uitlezen zoals de agenda, e-mail en documenten van Microsoft en Google. En vanuit het ECD kun je data synchroniseren zoals de dagplanning, dossiers en uren schrijven. Deze koppelingen leveren tijdwinst op voor gebruikers, maar het verlaagt ook de kans op fouten omdat gegevens maar één keer ingevoerd hoeven worden. Daarna neemt het sociaal intranet deze over.
-
Heeft een zorgprofessional technische kennis nodig om ermee te werken?
Nee hoor, dat komt helemaal goed! Er werken al duizenden zorgprofessionals met de software van Sibi. Zij zijn heel positief over het gebruiksgemak van het sociaal intranet en de app.
Wil je met eigen ogen zien hoe onze software jou kan helpen?
We geven je graag een vrijblijvende demo van 30 minuten waarin we al je vragen beantwoorden.