Skip to the main content.
Ja! Ik wil een demo

Wil je op de hoogte blijven over alles wat er speelt? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief:

Meepraten over software voor de perfecte employee experience?

Binden en boeien

Ga naar de Sibi Community

Aan de slag met software voor behoud?

 

ProductenFinaal

 

Demo aanvragen

 

Meepraten over software voor de perfecte employee experience?

Binden en boeien

Ga naar de Sibi Community

Rutger

Rutger

Rutger is de verbindende factor tussen onze klanten en Sibi, hij richt zich volledig op het maximaliseren van het rendement bij onze klanten.

Rutger

Klantsucces manager

Vertel eens iets meer over jezelf…

Als geboren Fries ben ik sinds enkele jaren weer woonachtig in het mooie Friesland. Na enkele jaren studeren in Nijmegen en Amsterdam, waar ik mijn master Sociale Psychologie heb afgerond, woon ik nu met mijn gezin in het mooie Heerenveen. We wonen in een oud huis van begin 1900, ik klus hier veel in mijn vrije tijd. Daarnaast kook ik graag en zie ik graag meer van de wereld. Ik heb in het verleden bij de marine gewerkt en de hele wereld over gevaren, dat is nog steeds waar ik heel blij van wordt.

Waarom werk je bij Sibi?

Vanuit mijn achtergrond in sociale psychologie heb ik in de afgelopen jaren veel organisaties geadviseerd op het gebied van klant-en medewerkersbeleving. Sibi biedt mij de mogelijkheid om dat te combineren met het leveren van een bijdrage aan een naar mijn idee groot maatschappelijk probleem. Zo werk ik niet alleen aan oplossingen voor nu maar bouw ik ook aan betere toekomst voor mijn kinderen.

Wat doet een klantsucces manager precies?

Onze klanten zetten onze oplossingen in als instrument om verzuim en uitstroom in hun organisatie aan te pakken. Als klantsucces manager is het mijn rol om ervoor te zorgen dat onze klanten het maximale uit onze oplossingen halen. Zowel bij de implementatie als daarna. Ook werk ik aan de lancering van de Sibi Community. Hier worden klanten niet alleen door ons geïnformeerd hoe onze oplossingen het beste kunnen worden ingezet maar worden klanten ook in staat gesteld om met elkaar van gedachte te wisselen en van elkaar te leren.

Hoe kun jij helpen?

Rutger_Eigenschap_1-1-1

Vanaf het moment dat een zorgorganisatie ervoor kiest om de oplossingen van Sibi te gaan gebruiken denk ik mee over de implementatie en help ik daarbij. Ik zorg voor een soepel proces en ben een proactieve adviseur. Maar dat niet alleen, ook wanneer klanten ergens tegenaan lopen of bij vragen via onze support desk ondersteun ik waar nodig. Alles om mee te bouwen aan het succes van onze klanten.

Is er nog iets wat je kwijt wilt?

Volgens mij zijn we aardig volledig zo.. Wacht! Als iemand meer wil weten over de Sibi Community, neem dan gerust contact met me op! Via rutger@sibi.nl of bel via 038-2303750. Dat was alles 😀