Wijzigingen
abonnement
Wat gaat er veranderen
per 1-1-2025?
- We maken het intranet € 0,15 per medewerker per maand goedkoper.
- De Sibi App is nu bij elk product inbegrepen en wordt niet meer apart gefactureerd.
- De Sibi Hub komt als product op de factuur, deze kost € 400 per maand, dit is inclusief het beheer van een koppeling.
- Het gebruiken van de producten onboarding en offboarding zal voordeliger worden (eenmalige kosten van € 5.000 naar € 2.500 en eenmalig, € 0,70 per medewerker/mnd)

Wat is de Sibi Hub?
Met de Sibi Hub beheer je al je medewerker gegevens en kun je ook gelijk aandacht geven aan zorgprofessionals met Bind. Bind kan eenvoudig vanuit de Hub ingericht en gebruikt worden.
Ook kun je hier je producten instellen, koppelingen beheren, je uitstroomcijfers bekijken. Uiteraard kun je hier eenvoudig al je software producten inrichten en beheren.
De kosten voor de Sibi Hub zijn € 400 per maand, inclusief het beheer van één koppeling (elke extra koppeling kost € 175 per maand). We zullen deze extra kosten in vier delen door gaan berekenen waarbij het eerste deel alleen de inflatiecorrectie betreft (1-1-2025, 1-6-2025, 1-1-2026, 1-6-2026).
Voordelig nieuwe producten gebruiken
-
De eenmalige kosten voor het gebruiken van extra software worden lager (€ 2.500 ipv € 5.000)
- De gebruikskosten gaan ook dalen naar € 0,70 per medewerker/mnd
-
Makkelijk vanuit de Sibi Hub aanzetten en beheren.
Ben jij geïnteresseerd in het gebruiken van andere producten? Neem dan contact op met jouw klantsuccesmanager.
Gratis gebruik Sibi app
De Sibi app staat in de PlayStore voor je klaar. De functionaliteit is bijna hetzelfde als je desktop versie. We zien een enorm gebruik onder zorgprofessionals die afstand hebben tot hun werkgever. Bijvoorbeeld in een ambulante of huishoudelijke functie waarbij je veel werkt bij mensen thuis en niet in een intramurale setting.
De Sibi app berekende we eerst door, maar stellen we nu voor alle klanten gratis ter beschikking.
Gebruik je de app nog niet, maar ben je wel benieuwd naar wat het voor jou kan betekenen? Neem contact op met jouw klantsuccesmanager.


Bind maakt communicatie makkelijker
-
Ga voor maximaal bereik van je zorgprofessionals met je eigen berichten, kanalen en in je eigen huisstijl.
-
Gebruik voorbeeld flows om een snelle start te maken en snel aandacht te kunnen geven op belangrijke momenten.
-
Automatiseer wat kan en hou tijd over voor mens tot mens aandacht.
Gebruik jij Bind nog niet? Neem dan contact op met jouw klantsuccesmanager.
Heb je nog vragen?
Neem gerust contact op met je klantsucces manager,
bel met 038 230 37 50 of mail met info@sibi.nl