Skip to the main content.
Ja! Ik wil een demo

Wil je op de hoogte blijven over alles wat er speelt? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief:

Aan de slag met software voor behoud?

 

ProductenFinaal

 

Demo aanvragen

 

Meepraten over software voor de perfecte employee experience?

Binden en boeien

Ga naar de Sibi Community

SLA - Service level agreement

 

In softwareland is het veelal gebruikelijk om klanten te laten betalen voor een Service Level Agreement, waarin oa een uptime garantie wordt gegeven: een belofte dat onze applicaties  99,7% van de tijd beschikbaar zijn, de support goed functioneert en dat storingen beperkt worden tot een minimum.

Bij Sibi geloven we niet in SLA’s. Een platform hoort standaard een uptime te hebben van minimaal 99,7%, zonder dat klanten daar extra voor hoeven te betalen.

Voldoen wij niet aan deze uptime of ben je niet tevreden over onze support, dan lopen we het risico dat klanten een nieuwe leverancier zoeken. Onze contracten zijn tenslotte per maand op te zeggen. Daarom hebben wij flink geïnvesteerd in een dijk van een hosting en een volledig ingerichte supportdesk. 

Servers

Onze servers staan bij ShockMedia, onze partner die alles weet over veilige, snelle en bereikbare serverystemen. Alle diensten worden geleverd vanuit uitsluitend de beste Nederlandse datacenters. Alle datacenters zijn voorzien van noodstroom-, brandblus- en koeling-voorzieningen in minimaal N+1 configuratie. Daarnaast zijn de datacenters voorzien van 24x7 fysieke bewaking en voldoen net als Shock Media aan de ISO27001 en NEN7510 normen voor informatiebeveiliging.

Een storing is vrijwel niet mogelijk. Komt dat onverhoopt toch voor? Dan wordt alles in het werk gesteld om de storing zo snel mogelijk op te lossen zodat de overlast voor onze klanten beperkt blijft.

Meer weten over onze servers of uptime? Mail dan met team support.

Support

We hebben veel geïnvesteerd in goede support. Wat betekent dat? Centraal in onze support staat 'impact maken', we willen tenslotte het verschil maken voor de zorgprofessionals in jouw zorgorganisatie. Daarom werkt Rutger bij ons, hij is gericht op klantsucces en helpt je om impact te maken met onze software. Hij beantwoordt je vragen via mail (support@sibi.nl) of telefoon (038-2303750). Daarnaast zet hij al zijn kennis op onze community waar onze klanten toegang hebben tot handige filmpjes, discussies en het overleggen met collega's uit de branche.

Naast Rutger werkt Henk Jan bij Sibi. Hij weet alles over databases. koppelingen en andere technische onderdelen van onze software. Als er problemen zijn, zit Henk Jan en zijn team klaar om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Ook bij problemen proberen wij jou te helpen door het geven van een eerlijk advies. Hij helpt jouw ICT manager bij alle vragen over techniek.

Conclusie

Spreekt deze manier van werken je aan? Dan helpen wij je graag verder met onze support. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met ons via info@sibi.nl