Skip to the main content.
Ja! Ik wil een demo

Wil je op de hoogte blijven over alles wat er speelt? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief:

Meepraten over software voor de perfecte employee experience?

Binden en boeien

Ga naar de Sibi Community

Aan de slag met software voor behoud?

 

ProductenFinaal

 

Demo aanvragen

 

Meepraten over software voor de perfecte employee experience?

Binden en boeien

Ga naar de Sibi Community

Willeam

Willeam

Mijn doel is om de producten van Sibi samen te brengen met klanten die het software product nodig hebben.

Willeam

Marketingmanager

Willeam is marketeer bij Sibi. Zijn doel is om de producten van Sibi samen te brengen met klanten die het software product nodig hebben.

Marketing is het mooiste beroep dat er is, kijk maar eens naar dit filmpje uit 2009, van de hopper-invasion. De vrolijkheid, de muziek en de personalisatie die met deze campagne mogelijk was. Ik herinner me nog goed de manier hoe deze campagne over de wereld ging. Ik besloot toen iets te gaan doen met marketing.

Hoe ben je hier terecht gekomen?

Ik kreeg een persoonlijk berichtje van Lennard op LinkedIn. Met de vraag of ik eens in gesprek wilde over Sibi en marketing. Hij had mij gespot, ik was opgevallen door mijn Hubspot kennis. Hubspot is een groot CRM systeem waar we mee werken. Na verschillende gesprekken waren we beide enthousiast en ben ik in dienst gekomen per oktober.

Marketeer, wat komt daarbij kijken?

Ik zet met name digitale en online marketingkanalen in om potentiële klanten te bereiken. Dan kun je denken aan het gebruiken van onze website, LinkedIn, SEA en SEO om doelgroepen te benaderen die Sibi zouden moeten gebruiken. En ik gebruik hier ook Hubspot voor, ons CRM systeem. De juiste persoon, op het juiste moment en met de juiste boodschap bereiken met digitale middelen, daar streef ik naar.

Willeam-Fiets-1

Hoe typeer je Sibi?

Sibi is jong, dynamisch en flexibel. Een modern bedrijf wat graag voorop loopt. Ik heb veel jonge collega’s. Ik vind Sibi ook klant- en servicegericht, het gaat erom de zorgsector echt te helpen, dat springt er wel uit. Bevlogen en constructief. Wat prettig is, is dat we gestart zijn vanuit Motivo, dat geeft een stuk volwassenheid mee. 

Waarom moeten zorgorganisaties klant worden?

We willen het verschil maken voor de zorg en onze doelen komen veelal exact overeen met de doelen van zorgorganisaties. Veel zorgorganisaties zijn bezig met het terugdringen van verzuim en ongewenste uitstroom. We hebben ook alles aan boord om zorgorganisaties daar goed bij te ondersteunen, zowel qua software als kennis en ervaring van de sector. En samen met onze klanten werken we ook steeds aan het verbeteren van onze software, om de software nog beter te laten werken voor de problemen in de sector.

Wat wil je in de toekomst bereiken?

Ik wil mijn digital marketing skills verder verbeteren om Sibi ook weer verder te helpen, en zo het maximale uit onze digitale marketing te halen. Een prijs voor het beste innovatieve product in de zorg zou wel een hele toffe bekroning zijn. Verder zou het fantastisch zijn om onze BHAG te gaan halen. Dan moeten er 230.000 zorgprofessionals aandacht krijgen met onze software. Daar ga ik voor!