Skip to the main content.
Ja! Ik wil een demo

Wil je op de hoogte blijven over alles wat er speelt? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief:

Meepraten over software voor de perfecte employee experience?

Binden en boeien

Ga naar de Sibi Community

Aan de slag met software voor behoud?

 

ProductenFinaal

 

Demo aanvragen

 

Meepraten over software voor de perfecte employee experience?

Binden en boeien

Ga naar de Sibi Community

mirte

Mirte

Mirte denkt graag mee over hoe we met onze oplossingen zo veel mogelijk impact kunnen maken om verzuim en uitstroom te voorkomen.

Mirte

Klantsucces manager

Kun je jezelf even voorstellen?

Ik ben Mirte, ik ben 33 jaar en geboren en getogen in Zwolle. Na 10 jaar te zijn weggeweest ben ik samen met mijn man en 2 katten weer neergestreken in deze mooie Hanzestad. Inmiddels zijn we 2 mooie kinderen verder. Even denken, wat nog meer.. Ik ben enthousiast christen, ik hou van dansen, kamperen en van allerlei duurzame dingen, zoals bijvoorbeeld kledingruilfeestjes. Ook ben ik bezig met een duurzame tuin. De aarde is prachtig, ik geniet daarvan, en ik doe dat graag op een behulpzame manier.

Waar word je blij van?

Van heel veel, haha. Ik hou van lachen dus ik zoek overal de humor op. Bijvoorbeeld in mensen, memes, ludieke acties en shows. En de beste cabaretier van Nederland is mijn eigen man! Sowieso ben ik vaak blij. Ik dans bij het koffiezetapparaat en ik zing achter m'n bureau.

Wat wilde je worden toen je jong was?

Als kind was ik gek op dieren en wilde ik ze helpen. Ook leek het me wel wat om een beroemdheid te worden. Dus wat wil je dan worden? Beroemd bij de dierenbescherming natuurlijk, dat leek mij een gouden combi!

En, is dat gelukt?

Nog niet 😉 Maar ik heb wel allemaal andere leuke dingen gedaan. Zo was ik onder andere hiphopdansdocent, studentencoach, vestigingsmanager bij een huiswerkinstituut, 24-uurs planner in de thuiszorg, jeugdzorgwerker, jongerenwerker en accountmanager. Ik ging eigenlijk eerst van de sociale- en zorgwereld en daarna naar werken met klanten bij een duurzame en sociale organisatie. Dat was een erg bewuste keuze. Ik had ontdekt dat ik goed kan motiveren, enthousiasmeren, adviseren en mensen verder helpen. Ik ben empathisch, een goede luisteraar en kan mensen meenemen in mijn enthousiasme.

En wat doe je nu als klantsucces manager bij Sibi?

Van de visie en gedrevenheid bij de mensen van Sibi werd ik erg enthousiast. En zeker ook van het doel om het verschil te maken voor de zorg, daar wilde ik erg graag deel van uitmaken! Op dit moment ben ik veel bezig met de theorie en onze visie. Ik ga mee naar gesprekken met klanten en leer onze producten binnenstebuiten en achterstevoren kennen. Vanuit mijn eigen werkervaring in zorg en welzijn weet ik dat onze software enorm veel impact kan maken! Ik heb veel zin om samen met onze klanten na te denken over hoe we met onze oplossingen zo veel mogelijk impact kunnen maken. Ik wil dat elke medewerker zich gezien en verbonden weet, daar ga ik voor!