Skip to the main content.
Ja! Ik wil een demo

Wil je op de hoogte blijven over alles wat er speelt? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief:

Meepraten over software voor de perfecte employee experience?

Binden en boeien

Ga naar de Sibi Community

Aan de slag met software voor behoud?

 

ProductenFinaal

 

Demo aanvragen

 

Meepraten over software voor de perfecte employee experience?

Binden en boeien

Ga naar de Sibi Community

Checkpoint

Support specialist

Full time - Zwolle

WhatsApp Image 2023-07-21 at 18.49.19

Wij zijn betrokken bij onze opdrachtgevers in de zorg. Zij staan voor grote uitdagingen op het vlak van het behoud van medewerkers. 💛

Onze software faciliteert oprechte aandacht zodat zorgprofessionals gezond en met plezier de zorg kunnen blijven geven aan wie dat nodig heeft. Voor nu en in de toekomst.

Help jij mee?

 

Direct solliciteren

 

Piiolet

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen van klanten bij het succesvol gebruik van onze SaaS-oplossingen.
  • Beantwoorden van vragen en oplossen van (technische) problemen via Jira Service
    Management, e-mail of telefonisch.
  • Technische ondersteuning leveren zodat klanten kunnen gaan inrichten samen met Klantsucces.
  • Beschrijven van veel voorkomende oplossingen in onze kennisbank.
  • Samenwerken met productteams om klantproblemen duurzaam op te lossen.
  • Proactief signaleren van verbeterpunten in de software op basis van klantfeedback.
  • Testen van opgeleverde software updates en terugkoppeling geven aan het productteam.

 

Tas

Wat heb je nodig?

  • Je bent een echte tech-savy
  • Aan de telefoon en digitaal kom je goed uit je woorden en je bent in je communicatie duidelijk, assertief, maar ook vriendelijk en hulpvaardig
  • Ervaring met (technische) support, bij voorkeur binnen een SaaS-omgeving.
  • De vaardigheid om software uit te leggen in Jip en Janneke taal.
  • Een goed oog voor detail.
  • Een nieuwsgierige grondhouding; willen begrijpen wat de oorzaak van het gevolg is.
  • Gestructureerd en procesmatig werken.
  • Ervaring met het testen van software? YES!
    Basiskennis van SQL: Blij!
    Kennis van API koppelingen: Yeah, let's go!
team-sibi
kantoor
ping-pong

Frame-3

Wat bieden we je?

De cultuur bij Sibi is informeel, creatief en uitdagend. Er is ruimte voor groei, eigen input en creativiteit. Voor je inzet krijg je een goed salaris (min. € 2.750 en max. € 3.350), 25 verlofdagen, reiskostenvergoeding en pensioenregeling.

De middaglunch staat voor je klaar en we organiseren met regelmaat een gezellig teamuitje. Er is tijd voor je eigen ontwikkeling (10% van je werktijd) en we delen actief onze kennis binnen verschillende Gildes.

FrameSolliciteer

Wil jij Sibi komen versterken als Senior Laravel developer en meebouwen aan gave SaaS software producten voor de zorgsector? 

Dan horen we graag van je!

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op.

 

Solliciteer nu
sibi-videogames
nerf-gun
sibi-taart
Sibi is ontstaan uit onze diepe behoefte om op een innovatieve manier een wezenlijke bijdrage te leveren aan de zorg in Nederland. Zodat de zorg beschikbaar blijft voor mensen die het nodig hebben. En wij en onze kinderen genieten van zorgprofessionals die met een lach hun werk doen.
Henk
Henk Gootjes
Directeur Sibi